قالیشویی در سی متری جی

قالیشویی سی متری جی. معرفی بهترین های این محله

برای تماس با بهترین قالیشویی سی متری جی، شماره مقابل را لمس کنید: ۰۲۱۳۳۰۲۵۳۲۰۰۲۱۵۵۰۶۶۶۲۶

سی متری جی از محله‌های قدیمی تهران در منطقه 9 و 10 محسوب می‌شود که دسترسی به آن از طریق مترو‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس راحت است. از آنجایی که این محله به میدان آزادی نیز نزدیک می‌باشد، در مسیر رفت و آمد بیشتر مردم قرار دارد. وجود ساکنین این محله و همچنین شلوغی آن از لحاظ تردد افراد باعث شده تا چند قالیشویی در سی متری جی به ارائه خدمات در این محله بپردازند تا از این مزایا استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم تا بهترین قالیشویی در سی متری جی را شناسایی کنیم.

لیست کارخانه‌های فعال قالیشویی در سی متری جی

قالیشویی سروش

از کارخانه‌های مجاز و فعال قالیشویی‌ در سی متری جی، قالیشویی سروش است که خدماتی با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می‌دهد. این قالیشویی با داشتن عضویت اتحادیه قالیشویان اعتماد را نسبت به نرخ تعیین شده برای خدمات و امکان پیگیری آن ایجاد کرده است. ماشین‌های شستشو فرش در این قالیشویی مطابق با تکنولوژی روز می‌باشد و از مواد شوینده سازگار با هر نوع فرش استفاده می‌کنند. قالیشویی سروش به خوش قولی، رضایت مشتریان و همچنین پاسخگویی 24 ساعته و برخود صحیح پایبند بوده و هدف آن جلب رضایت مشتریان می‌باشد. از نکات دیگر اینکه مشتریان می‌توانند از طریق سایت این قالیشویی، برای ثبت سفارش اقدام کنند.

خدمات متعددی در این قالیشویی به مشتریان ارائه می‌گردد که به شرح زیر است:

  • خدمات شستشوی فرش همچون شستشوی فرش دستباف، تابلو فرش، عتیقه، ابریشم و گل ابریشم، ماشینی، خارجی، موکت و پالاز موکت
  • خدمات ترمیم فرش همچون ترمیم فرش دستباف، لکه برداری فرش دستباف، دواشویی، اعلاشویی، دارکشی فرش، ریشه بافی و دوگره ریشه بافی، رفع سوختگی فرش دستباف

راه‌های ارتباطی با قالیشویی سروش

شماره تماس: 02155220151 | 02155220150


کارخانه قالیشویی پاک مهر

شماره تماس: 02166597347

کارخانه قالیشویی نوین

شماره تماس: 02144271670 | 02144444127

کارخانه قالیشویی آریا غرب

شماره تماس: 02166376631


معرفی سی متری جی در تهران

محله سی متری جی به دلیل وجود پادگان در این منطقه به این اسم نامگذاری شده است. این محله از مناطق شلوغ شهر تهران به دلیل نزدیکی به میدان آزادی و فرودگاه مهرآباد می‌باشد. سی متری جی از نواحی غربی شهر تهران در محدوده شهرداری 9 و 10 قرار دارد. موقعیت جغرافیایی این محله از شرق به خیابان شهید جواد سبحانی (16 متری امیری) و از سمت غرب به بزرگراه آیت الله سعیدی منتهی می‌شود. همچنین خیابان‌های مهمی مثل خیابان شهید جمشید فتح آبادی، خیابان شهید محمد عسگری، خیابان شهید محمد ملکی، خیابان شهید محمدرضا نظری، خیابان شهید غضنفر خاوند، خیابان شهید مجید میرزایی آق بابا، خیابان شهید محمود خمار باغی، خیابان هرمزان، خیابان شهید سید حسین سادات و … تشکیل شده است.

از ویژگی‌های دیگر این منطقه می‌توان به عدم وجود محدودیت ترافیک و به طبع آن، تردد راحت در این مسیر، اماکن عمومی مانند جایگاه سوخت، بازار محله‌ای و غیره اشاره کرد. محله سی متری جی برای خرید خانه و آپارتمان به دلیل سطح زندگی بسیار خوب و ویژگی‌های مثبت آن مناسب است.

سوالات متداول

قالیشویی سروش در سی متری جی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

این قالیشویی انواع خدمات شستشو مانند شستشوی فرش دستباف، تابلو فرش، فرش ماشینی و …. و خدمات ترمیمی مثل ترمیم فرش دستباف، لکه برداری، ریشه بافی و بسیاری دیگر از خدمات را به مشتریان عرضه می‌کند.

آیا قالیشویی سروش مجاز است؟

بله. این قالیشویی 22 سال سابقه در این زمینه دارد و عضو اتحادیه قالیشویان می‌باشد.

ثبت سفارش آنلاین برای این قالیشویی در سی متری جی چگونه است؟

با مراجعه به سایت قالیشویی و در بخش سفارش آنلاین می‌توانید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا در اسرع وقت کارشناسان با شما تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است