قالیشویی در راه آهن

۵ قالیشویی برتر در راه آهن تهران.

محله راه آهن از مناطق جنوبی تهران با بافت سنتی بوده که در منطقه 16 شهرداری واقع شده است. این قسمت به منطقه‌ای شلوغ و پرترافیک معروف می‌باشد و یکی از نیازهای افراد ساکن در آن، به وجود یک کارخانه قالیشویی در راه آهن اختصاص داده می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا لیستی از کارخانه‌های فعال قالیشویی در این منطقه را بیان کرده و بهترین قالیشویی در راه آهن تهران را از میان آن‌ها انتخاب کنیم.

کارخانه معتبر قالیشویی در راه آهن: قالیشویی سروش

قالیشویی سروش با عضویت در اتحادیه قالیشویی یک گزینه قابل اعتماد جهت ارائه انواع خدمات شستشو و ترمیم انواع فرش‌ها می‌باشد. این قالیشویی با 22 سال سابقه همواره در جهت جلب رضایت مشتری با برخورد مناسب، خوش‌قولی در تحویل، ارائه خدمات با کیفیت، پشتیبانی 24 ساعته و قیمتی مقطوع مطابق با نرخ تعیین شده توسط اتحادیه تلاش می‌کند. نمونه‌ای از خدماتی که توسط این قالیشویی انجام می‌شود را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

  • شستشو انواع فرش‌ها مانند ماشینی، دستبافت، ابریشم، عتیقه، تابلو فرش و فرش‌های خارجی، موکت‌ها و پالاز موکت‌ها و اعلاشویی
  • دواشویی، دارکشی، لکه برداری و رنگرزی، رفع سوختگی فرش‌ها و رنگ ‌برداری فرش‌های دستبافت
  • ارائه خدماتی مانند ترمیم فرش و تابلو فرش‌ها، فرش‌های ماشینی و دستبافت، ریشه بافی

همچنین تمامی فرش‌ها با یک کاور رایگان جهت اطمینان از آسیب ندیدن آن‌ها به شما تحویل داده می‌شود، در صورتی که برخی از قالیشویی‌ها از بابت کاور نیز هزینه‌ای جدا دریافت می‌کنند.

از مزایای دیگر این قالیشویی فراهم کردن سایت و امکان ثبت سفارش آنلاین است. از این طریق مشتریان می‌توانند در قسمت سفارش آنلاین درخواست خود را به راحتی ثبت کنند و منتظر تماس کارشناسان جهت کسب مشاوره‌های لازم باشند.

شماره تماس: 02155220151 | 02155220150


لیست سایر قالیشویی‌های راه آهن تهران

 

قالیشویی ویژه

آدرس: شهرک راه آهن، بلوار امیر کبیر، خیابان بنفشه، بنفشه سوم

شماره تماس: 02144744671 | 09197565067


قالیشویی ناصری

آدرس: دهکده المپیک، شهرک راه آهن، میدان دریاچه، مجتمع خلیج فارس

شماره تماس: 09121301773


قالیشویی آپادانا

آدرس: تهران، شهرک راه آهن، بلوار یاس، یاس 6، پ.2، واحد 2

شماره تماس: 021-44641705


قالیشویی قصر طلایی

آدرس: تهران، شهرک راه آهن، بلوار امیرکبیر، مجتمع مسکونی، شقایق، قسمت تجاری، واحد شمال شرقی

شماره تماس: 021-44733244

نکته: تمام کارخانه‌های معرفی شده قالیشویی در راه آهن، با هدف آشنایی بیان شده‌اند و هیچ ضمانتی از بابت نوع و کیفیت خدمات آن‌ها داده نمی‌شود.


بررسی محله راه آهن تهران

ایستگاه راه آهن تهران در میدان راه آهن واقع شده که از دلایل نامگذاری آن وجود همین بنا در این محله است. این محله با حفظ بافت سنتی در منطقه 16، از نظر موقعیت مکانی از شمال به خیابان مختاری، از جنوب به خیابان شوش، از شرق به خیابان وحدت اسلامی و از غرب به خیابان کارگر ختم می‌شود. به دلیل نزدیکی این منطقه به ایستگاه راه آهن، همیشه شلوغ و پر ترافیک می‌باشد. از امکانات این محله وجود ایستگاه مترو، جهت راحتی رفت و آمد ساکنین به کلی نقاط شهر، وجود مساجد و اماکن مهم دولتی مثل شهرداری ناحیه 4 منطقه 11، اداره راه آهن، هتل پیروز، کانون فرهنگی حر و غیره، مراکز درمانی و خرید و همچنین چندین ایستگاه اتوبوس و تاکسی را می‌توان بیان کرد.

سوالات متداول

کدام کارخانه‌های قالیشویی در راه آهن مجاز هستند؟

قالیشویی‌های متعددی در محدوده راه آهن تهران وجود دارد، اما ما به شما قالیشویی سروش را پیشنهاد می‌دهیم.

کدام قالیشویی در محدوده راه آهن بهترین خدمات را ارائه می‌دهد؟

قالیشویی سروش با 22 سال سابقه و مجوز از اتحادیه قالیشویان، بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت و سازگارترین ابزارها و مواد شوینده به شما ارائه می‌دهد.

از نکات مهم در انتخاب یک قالیشویی چیست؟

خوش‌قولی، مشتری مداری، کیفیت و سازگاری مواد شوینده، افراد حرفه‌ای و مجرب و … که قالیشویی سروش تمام این ویژگی‌ها را برای شما فراهم کرده است.

قالیشویی در مناطق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است